Masz problem ze swoim akumulatorem, a podlega gwarancji? Po wypełnieniu formularza poniżej wyślij go do nas!
Formularz gwarancyjny
Najczęściej zadawane pytania
Dajemy sobie 2 tygodnie robocze, ale w większości przypadków klienci otrzymują swój akumulator nawet po tygodniu!
Nasi serwisanci w razie problemów w pierwszej kolejności kontaktują się z klientem, ustalają co zrobić w danej sytuacji i dopiero działają!
W razie gdy usterka okaże się wadą niewchodzącą w usługi gwarancyjne, możliwa jest płatna naprawa.
Jak zapłacić za naprawę?
To proste! Oferujemy kilka rozwiązań dotyczących płatności:
- Pobranie do paczkomatu (płatność w aplikacji przy odbiorze)
- Pobranie kurierem
- Przelew (przedpłata)
Informacje na temat wysyłki znajdziesz poniżej
Gdzie wysłać paczkę z akumulatorem do regeneracji?
Koniecznie pamiętaj o umieszczeniu w przesyłce formularza lub informacji kontaktowych. Formularz zostanie automatycznie wysłany na maila podanego przy wypełnianiu wniosku.
Informacje z maila możesz wydrukować lub przepisać.
W razie jakichkolwiek pytań, bądź niepewności co do regenerowanego modelu, zapraszamy do kontaktu
MORTISON
Główna 352,
34-123 Chocznia
+48 888 306 863
Godziny otwarcia
Poniedziałek – piątek: 8 – 17
Sobota: 8 – 14