Masz problem ze swoim akumulatorem, a podlega gwarancji? Po wypełnieniu formularza poniżej wyślij go do nas!

Formularz gwarancyjny


Najczęściej zadawane pytania

Jaki jest czas oczekiwania na przesyłkę zwrotną?

Dajemy sobie 2 tygodnie robocze, ale w większości przypadków klienci otrzymują swój akumulator nawet po tygodniu!

Co jeśli wada akumulatora nie podlega gwarancji?

Nasi serwisanci w razie problemów w pierwszej kolejności kontaktują się z klientem, ustalają co zrobić w danej sytuacji i dopiero działają!

W razie gdy usterka okaże się wadą niewchodzącą w usługi gwarancyjne, możliwa jest płatna naprawa.

Jak zapłacić za naprawę?

To proste! Oferujemy kilka rozwiązań dotyczących płatności:

  • Pobranie do paczkomatu (płatność w aplikacji przy odbiorze)
  • Pobranie kurierem
  • Przelew (przedpłata)
Gdzie wysłać paczkę z akumulatorem do regeneracji?

Informacje na temat wysyłki znajdziesz poniżej

Gdzie wysłać paczkę z akumulatorem do regeneracji?

Koniecznie pamiętaj o umieszczeniu w przesyłce formularza lub informacji kontaktowych. Formularz zostanie automatycznie wysłany na maila podanego przy wypełnianiu wniosku. 

Informacje z maila możesz wydrukować lub przepisać.

W razie jakichkolwiek pytań, bądź niepewności co do regenerowanego modelu, zapraszamy do kontaktu

MORTISON

Główna 352,

34-123 Chocznia

sklep@mortison.pl

+48 888 306 863

Godziny otwarcia

Poniedziałek – piątek: 8 – 17
Sobota: 8 – 14